"Consistente branding voor NEP’s wereldwijde uitstraling — gebouwd op een duurzame samenwerking"

NEP is een internationaal toonaangevende speler in media- en broadcastservices. In 2025 startte ik met het ontwikkelen van uiteenlopende communicatiemiddelen — van templates en factsheets tot signing en beursmateriaal. Het begin van een samenwerking die is gericht op de lange termijn, waarin ik stap voor stap bijdraag aan een consistente en professionele merkuitstraling, online én offline.

Klant

NEP Netherlands
NEP Group

Jaar

2025/heden

Diensten

(Re)Branding
Signage & Wagenpark
RFP templates
Powerpoints
Drukwerk
Bestickering
Factsheets
Marketing uitingen
Social Media

Als wereldwijde marktleider wil NEP overal hetzelfde verhaal vertellen — van interne presentaties tot de grootste beurzen — met een merkuitstraling die altijd herkenbaar en professioneel is. Ik ontwierp en ontwikkelde onder andere:

• PowerPoint- en Word-templates, waarmee medewerkers wereldwijd snel en consistent presentaties en RFP’s kunnen maken• Bestickering van panden, studio's en wagenpark, zodat ook hun fysieke aanwezigheid de merkidentiteit versterkt• Marketingmateriaal voor de beurzen zoals de IBC, waaronder wagenpark bestickering, banners en promotiemiddelen die internationaal zijn ingezet• Dataheets en drukwerk, waarin complexe diensten en proposities helder en overzichtelijk gepresenteerd worden Tijdelijke event branding en bestickering bijvoorbeeld 'De Oranjezomer' op SBS6 in de Beekse Bergen

De rode draad: consistentie en merkbeleving. Door dezelfde visuele lijn in al deze middelen door te trekken, beschikt NEP nu en later over een toolkit die wereldwijd inzetbaar is en hun marktpositie als innovatieve en betrouwbare partner versterkt.

Het draait om continuïteit en herkenbaarheid. In plaats van een los project werken we samen aan een langdurige relatie, waarin ik stap voor stap hun merkidentiteit help versterken. Van templates en signing tot beursmateriaal: telkens komen strategie, creativiteit en uitvoering samen in middelen die wereldwijd herkenbaar zijn.

Event branding: De Oranjezomer

Voor NEP gaf ik reportagewagen NL3 een compleet nieuw uiterlijk in de stijl van 'De Oranjezomer' op SBS6. Het ontwerp zorgt niet alleen voor een herkenbare uitstraling, maar ook voor een opvallende eyecatcher op locatie. Een project waarin branding, design en uitvoering letterlijk de weg op gingen.

Meer werk

Reformo

Portfolio